Sider

onsdag den 22. januar 2014

Ny start, nyt navn!

Hello!

Jeg har ikke lige frem været den bedste blogger i bog blogger verdenen.. Det er måske fordi jeg kun læste 32 bøger sidste år, og er ikke lige den skarpeste, når det handler om anmeldelse af bøger...

Såå.. nu har jeg slettet alle indlæg og skiftet navnet, så det bliver en blog der handler om andet en kun bøger! :)


F.eks. i starten af hver måned, vil der komme en Goodiebox anmeldelse om de ting jeg får i min Goodiebox.
- Goodiebox er et virkelig nice koncept! Det koster 139 kr om måneden, men tilgengæld for du en utrolig smuk æske med 6-8 produkter. Produkterne kan være alt fra parfumeprøver til øjenvipper, ja selv mascara! Hver måned har nyt tema og decembers tema var 'Statement' og der var nogle meget fine produkter med. Men nu er det snart slutningen af januar så der kommer nok et indlæg når engang den nye Goodiebox er kommet :) tjek Goodiebox' hjemmeside ud, der står der hvordan du tilmelder dig osv. :)


I stedet for anmeldeser tror jeg at jeg vil lave et indlæg i slutningen af måneden, med det bøger jeg har læst, og give med hjerter/stjerner og skrive lidt om dem :)


Jeg vil også gerne lave en slags 'Søndags Surprise', som kan handle om alt fra DIY til random ting i mit liv, måske endda ting jeg ønsker mig eller lige har købt. Det må i se på søndag ;)


Der vil også komme noget med nailart (Jeg advarer(!) jeg er ikke særlig god til det!), mine yndlings opskrifter og alt mulig andet jeg kan finde på!


Jeg håber i synes det kunne være fedt, det tror jeg det bliver! :)


- Cille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar