Sider

søndag den 2. februar 2014

Læst i januar


Ja, det er de bøger jeg har læst i januar. Jeg synes egentlig mængden er passende når man tænker på jeg også går i skole og skal have det hele til at fungere :)


Kongernes Kamp (En sang om is og ild #2) - George R. R. Martin:
Super god fortsætter, jeg startede dog med denne bog i slutningen af december, (så jeg har faktisk lidt december læsning med også) Jeg synes alt i alt det var en super god bog, den er dog meeeget lang.. og tager mig meget langtid at læse så tykke bøger med så store sider og så småt skrift..
Jeg gav den 5 ud af 5 stjerner på goodreads.com

Dødsspillet (Hunger Games #1) - Suzanne Collins:
Jeg havde ikke forstilt mig hvad jeg gik ind til da jeg startede med at læse denne bog, men allerede meget kort inde i den, faldt jeg pladask for karakterene. Jeg læste den på 2 dage og så derefter filmen, jeg græd... meget.
Jeg gav den 5 ud af 5 stjerner på goodreads.com

Løbeild (Hunger Games #2) - Suzanne Collins:
Da jeg havde læst Dødsspillet gik jeg straks i gang med Løbeild, men jeg var så bange for den ville skuffe mig. Jeg havde ret høje forventninger men jeg blev det også tilfreds og mere til! En ur-areana! Jamen seriøst! Det er jo for nice! Jeg er helt klart fan!
Jeg gav den 5 ud af 5 stjerner på goodreads.com

Oprør (Hunger Games #3) - Suzanne Collins
Som min kæreste siger: "Katniss laver ikke rigtigt andet det meste af bogen end at rende rundt med postraumatisk stress og gemme sig i distrikt 13" Han har jo ret? Selvfølgelig sker der mere, men jeg blev faktisk ret skuffet da jeg havde forventet en meget større finale end der var.. Men ja.. hver sin smag.. jeg synes de andre var bedre.
Jeg gav den 3 ud af 5 stjerner på goodreads.com





Currently reading:

















Gøgens Kalden (Cormoran Strike #1) - Robert Galbraith (J. K. Rowling)
Faktisk er jeg ikke til krimier, men jeg synes faktisk at denne bog har fanget min opmærksomhed. Jeg er dog kun 100 sider inde, så der kan stadig nå at ske meget endnu. Det var egentlig meningen jeg skulle have læst Divergent nu, men vi fik en opgave i Dansk om at vi skulle læse en krimi til d. 19. Februar, så ja, derfor blev det nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar